úterý 20. srpna 2013

Pomalu se připravujeme na podzim


Po krásném a velmi teplém letním počasí pomalu přichází podzim. Ještě necelé 2 týdny a začne další školní rok.
No a  já pomalu zjišťuji, z čeho ti moji drobečkové zase vyrostli, abych mohla postupně začít nakupovat větší oblečení.
Tepláky a trička nejsou až zas tak velkou finanční zátěží, ale? Když člověk vezme, že dítě potřebuje alespoň 5ks, tak to zas tak levné není. Nejhorší jsou ale bundičky. Pokud chce mamka alespoň trošku hezkou a kvalitní, tak to není zas tak levná věc. No a když jsem zjistila, že mojí princezničky oblíbená bunda má krátké rukávy,ale tělo jí ještě je, tak jsem přemýšlela co s tím. No a vymyslela jsem toto. Včera jsem koupila náplety a našila je na bundičku. No a bundička ještě rok dobře poslouží. Malá jí dostala, když jí byli asi 3 roky a pomalu roste s ní.

Jsem ráda, že náplety vypadají, jako by byly součástí bundičky už od výrobce.

No a ty samé náplety, ale v černé barvě jsem použila na fleesové tepláky našeho broučka. Kupovala jsem je loni na podzim  v Ditě. Jsou fakt super. Materiál úžasný. Malej je nosil celé jaro a občas v zimně. Nemají žádné žmolky a pořád vypadají jako nové. Tak mi bylo líto, že jsou mu už krátké. Nějak se s nima nemůžu rozloučit. No a náplety to zase na nějakou chvilku vyřeší. 


Sice je poznat, že jsou tam našívané, ale na zahradu budou stačit.Snad vydrží ještě letošní podzim. Na jaro budu muset kupovat nové,  protože ten náš prcek roste docela rychle.

Žádné komentáře:

Okomentovat