pondělí 23. září 2013

Jak na ručníky




Už delší dobu si lámu hlavu jak na ručníky.
Zkouším všechno a stále jsou po uschnutí tvrdé a škrábou.
Napřed hodně máchadla - pak mi prodavačka v krámu při koupi nové osušky řekla, že na ručníky máchadlo nemá používat.
Pak místo máchadla ocet,
potom jsem přešla na tablety
trochu to zabralo, už jsou měkčí,
ale jako v hotelu nadýchané a měkoučké nejsou.
No a teď mi přijde, že mi přestávají sát a jsou po 2-3 utření mokré.
No hrůza.
Další problém byla poutka na ručníky.
Máme velké úchyty viz obr. a né všechna poutka tam jdou.
No a nějak jsem se nemohla dokopat přišít nová.
Manželovo mamka má taková krásná umělohmotná poutka.
Nějak jsem je nemohla sehnat, tak jsem si poradila.
Vzala kroužek od záclony s žabkou, obháčkovala modře a je to.
Náhradní poutko na ručník je na světě.

2 komentáře:

  1. Pěkná vychytávka. To by mě nenapadlo. Moc pěkné.
    Mi na měkkost ručníků pomáhá vyžehlit je napařovací žehličkou. To změknou jedna radost. Přeji vám pěkný den a příjemně měkké ručníky!. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tip. Zrovna dnes jsem prala a jako máchadlo jsem použila ocet. Jsou měkčí. Tak teď jdou ještě vyžehlit. A uvidíme.

      Vymazat