čtvrtek 27. února 2014

Podsedáky - podprdelníky do kuchyně

Před 6 lety jsme si kupovali židle do kuchyně.
Jelikož mám ráda přírodní materiály a kuchyně byla světlá, tak jsme vybírali židle světlé.
Chtěla jsem celodřevěné, bez  čalounění.
Koukali jsme po krámech, ale to co se nám líbilo bylo předražené.
Pak tomu mému někdo řekl, že jedna výrobna nábytku - už ani nevím kde  to bylo - vyprodává 1x měsíčně vadné kusy.
No a tak jsme vyrazili.
No a našli tyto krásné židle.
Vada spočívala v tom, že měla třeba nepatrně odřený roh nebo neměla stejné zbarvení.
Prostě maličkosti, které bych přehlédla a uporozňovali na ně nalepené papírky.
Prostě úžasné a cena myslím byla do 700 Kč za 1ks.
Takže 4 židle do kuchyně nás vyšly jako jedna v krámu + cesta.

No a na židle přišli podsedáky.
Mamka je měla asi 1rok na židlích a pak koupili židle nové,čalouněné a podsedáky putovaly k nám.
Po nějakém čase se okoukaly a tak jsme uháčkovala nové.
Ty jsme  měli asi 3 roky.
No ale teď jsem chtěla něco jarního.
Před 2 lety jsem dostala od sestry k Vánocům povlečení.
Mám ložnici laděnou do hnědo-žluta.
Tak mi koupila krásné žluto-oranžové povlečení.
Jenže když jsem vyprala a chtěla povléci, tak ejhle.
Peřina byla malá.
Změřila jsem to.
Velikost byla né 140cm x 200cm jak bylo uvedeno na obalu, ale 140cm x necelých 190cm.
No a to na 2m deku prostě nedostanete.
Tak putovaly na dno skříně, že možná se budou na něco hodit.
No a teď přišel  jejich  čas.
Jsou nádherné a mě dělají jenom radost.
No a jelikož máme jednu židli zatím v ložnici, protože v kuchyni je rostoucí stoličko,
tak dostala nový kabát i ona.

1 komentář: