čtvrtek 19. června 2014

Nové vlny

I když jsem si letos říkala, že omezím nakupování vln (lépe nebudu kupovat letos žádnou)  a zpracuji syslírnu, tak jsem neodolala.
Při prohlížení blogů jsem před pár měsíci narazila na blog Dědečkova zahrada.
Zaujala mě nejenom zahrada, ale i krásné šátky háčkované z příze Lace od Dropsu.
Pořád jsem si pohrávala s myšlenkou, že si  vlnu koupím, ale odrazovala mě její vysoká cena.
No a když v květnu měli slevovou akci, tak jsem prostě neodolala a koupila ji.
Kromě Lace jsem koupila i Fabel.
Budou z ní čepičky pro moje dva prcky na přechod mezi podzimem a zimou.
Tak jsem koncem 2 týden v květnu objednala a čekala a čekala a balíček nikde.
Byl začátek  června a balíček nikde.
Už jsem si říkala, že  jsem asi špatně objednala a smířila se s tím, že vlny mít nebudu.
Druhý den mi  volala paní z e-shopu, že se jim balíček vrátil a jestli ho ještě chci.
(Pošta ho nějak zapomněla doručit)

No samo sebou, že jsem chtěla.
No a tak i já mám konečně doma krásnou vlnu od firmy Drops.
Už se těším až vytáhnu dráty a začnu tvořit.
No a syslírna? Tu pomalu zpracovávám.


1 komentář:

  1. Pěkně jsi si vybrala!
    Květnové slevové akci u Dropsu jsem úspěšně odolala :D. Lace je opravdu skvělá příze, momentálně mám na jehlicích štolu. Už se těším až ji vypnu a zachumlám se.
    Z příze Fabel mám upletené ponožky a skvěle hřejou.
    Ivi :-)

    OdpovědětVymazat