pátek 14. listopadu 2014

Nové vlny

Ještě že jsem si to nedala jako novoroční předsevzetí.
Už bych ho porušila hned několikrát.
Řeč je o tom, že jsem si na začátku roku slíbila,
že omezím  nakupování nových vln a  zpracuji syslírnu.
No a zase jsem neodolala.
I když syslírnu pomalu plením,
ale zase jsem tam už pár klubíček nakoupila.
Prostě některým akcím neodolám,
naposled jsem kupovala ve Vlnapu bílou Vandu.
Ta je koupená na konkrétní projekt,
jehož realizace je zatím v nedohlednu,
ale v hlavě ho mám už asi 3 roky
a konečně se  našla vlna, 
která vyhovuje mim představám.
Včera jsem si přinesla tyto klubíčka.
A ještě budu objednávat Alpaku od Dropsu.
Mají do konce roku akci.
Kamarádka ji už doma má a tak jsem zjistila že nekouše.

Teď ještě vybrat barvičku a hurá budu objednávat.
Tentokrát to bude jenom a jenom pro mě na svetr.
Holky pokud jste některá pletly z této vlny, kolik dkg potřebuji na svetr vel 36-38?
Pro děti mám koupeno Sport od Vlnapu.
Já vím, že Alpaka či jiná vlna od Dropsu by byla lepší,
ale přece jenom u dětí zatím rozhoduje více cena.
Pokud neztloustnu tak mi svetr vydrží léta,
což se o dětech říct nedá.
Taty klubíčka budou na zimní čepičky.
Chtěla bych to stihnout do Vánoc,
ale mám ještě rozdělané šálky pro neteře.
Připravuji  foto návod jak na palčáky s klapkou,
dětem bych chtěla uplést svetry - má být  hodně studený leden.
No a ještě další a další spousta práce.
No tak přestanu psát a jdu  pracovat.
Hezký a snad slunný prodloužený víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat