pondělí 30. března 2015

Granny square aneb čtverečky budou i letos

Zkouším další typ čtverečků.
Mám v hlavě jeden Vánoční dárek,
ale pořád nemůžu přijít na ten nej čtvereček.
Tak zatím zkouším.
Snad to stihnu do letošních Vánoc.
Pokud ne, tak snad k těm dalším.
Co říkáte na tento?
V melíru vypadá docela dobře.

No a tady jsou další zkušební čtverečky.
Ty jsem zkoušela myslím někdy v únoru.

PS: Nemáte některá z Vás odkaz na stránky - háčkované návody na čtverce,kde by jich bylo více pohoromadě?
Já je někde měla, ale nějak se mi ztratili - myslím že to bylo na pinterestu.
Hledala jsem na internetu ale je toho tolik a člověk vše nemůže projít.

2 komentáře:

  1. Terezko spoustu návodů na čtverečky má Blanka na svém blogu "....to co mne baví" V jejím seznamu k háčkování se vracela k návodům na čtverečka asi 4x.Několik dek a polštářků také sama uháčkovala a její práce je krásná, tak si ji zkus najít a kouknout k ní.Moc Tě zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat