úterý 16. června 2015

Nový projekt a kostlivci

I když mám několik projektů rozděláno,
začnu pracovat na dalším.
Některé se zdárně blíží ke konci,
jiné asi letos nedodělám.
Ale přesto nebo právě proto začnu nový projekt.
Vytáhla jsem ze syslírny Lace od firmy Drops.
Barvička je takové rezavá, cihlová prostě zvláštní.

Tři přadénka jsem tam měla.
Snad mi vystačí a já nebudu muset kupovat další.
Co to bude zatím neprozradím.
Ve volných chvilkách musím stočit a pak začít plést nebo háčkovat.

Dále dodělávám kostlivce.
Ponožky pro Skřítka.
Na dětské ponožky to snad bude stačit.
Vlna zbyla z ponožek,
které jsem pletla drahé polovičce.
Můžete se pokochat zde.
Mám je rozdělané už dlouho,
ale nějak jsem se k nim nedostala.
Už je konečně budu muset doplést.
Začala jsem, ale....
Pletení jsem měla venku na houpačce
dětičky blbly a co myslíte, že se stalo?
Zlomili mi drát.
Sice jsme ho slepil herkulesem,
ale kdo ví jak dlouho vydrží.
Tak teď čekám,
až mi dojde náhradní.
Už mám objednáno.

Další kostlivec jsou moje šaty 

Nelíbilo se mi zakončení a tak jsem ho rozpárala.
No a na háčkuji ještě jednu řadu vějířků.
Po odpárání se mi zdály poněkud krátké.

Dodělávám kabelku pro sestru.
Zatím to jde pomalu,
neboť mám rozděláno spoustu projektů.
No ale na druhou stranu nemusím spěchat,
protože je až na Vánoce.
No a posledním kostlivcem jsou háčkované přehozy přes postel pro děti.
Ty ale budou až na příští Vánoce,
letos to opravdu nestihnu.

2 komentáře:

  1. Ty šaty jsou krásné, já šaty kvůli jizvám mohu nosit jedině tak až na zem, ty Tvé jsou moc pěkné , hezký vzorek a sluší Ti! Z čeho je máš uháčkované? Máš toho rozdělaného dost, ale jistě to zvládneš, věřím tomu! Hezký zbytek týdne Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo dík, drahé polovičce se moc nezdáli a já si na ně také moc nezvykla. Přijde mi, že se mi podseknou pod zadečkem a a pak mi dělaji velký z.... Ale asi to je jenom můj pocit.
      Jinak šaty jsou háčkované z Daniely - Níťárna Česká Třebová - spotřeba na moje šaty je 6 klubíček. Pokud by jsi chtěla návod tak odkaz na něj mám tady http://barvinekafialkaa.blogspot.cz/2013/08/saty-pro-maminku.html
      Rozděláno toho mám opravdu dost. Ale občas mě některé projekty prostě přestanou bavit a já je pak odložím a začnu jiný. To je život.
      Tereza

      Vymazat