úterý 29. září 2015

Vlasy letem světem anebo co věděly už naše babičky

Tak dneska opět vlasy.
Je to už dost dlouho, co jsem začala experimentovat.
No a jak to dopadlo?
Myslím, že dobře.
Ale vezmeme to hezky popořádku.
Znáte to. Když jsme byly malé, tak jsme si vlasy myly cca 1x týdně, někdy 1x za 14 dní.
Jak šel čas, tak jsme přidávaly mytí - 2x do týdne až jsme se některé dostaly na mytí ob dne, některá každý den.
I já jsem takto skončila.
Začalo to nenápadně.
Nejdřív jsem si vlasy myla 1x za týden,
pak 2x do týdne - toto mi vydrželo až do doby,
než jsem začala chodit s moji drahou polovičkou.
Pak jsem si začala mýt vlasy ob den - abych se mu líbila.
No a to trvalo dlouhá léta.
No ale co tento koloběh změnilo.
Začalo to tady po rozhovoru s logopedkou naší malé.
Od té doby experimetuji.
No a vypadá to, že jsem přišla na to jak na ty svoje vlásky.
Možná Vám to také pomůže.
Takže žádné kopřivy - ty mi nepomáhají.
Mastí se mi po nich hlava stejně jako bych je nepoužila
a to jsem je poctivě vařila 6 měsíců.
Nakonec jsem vyměnila šampon.
Používám tento a tento.

Detaily položky Pivní šamponKvětinový šampon s hennou
No a nakonec místo kondicionéru používám jablečný ocet naředěný vodou.
To používaly už naše babičky.
Přeliji vlásky a pak ještě opláchnu vodou.
No a výsledek.
Myji vlasy teď 2x týdně - tedy 1x za 4 dny.
První dva dny OK, 3 den dám suchý šampon nebo holadnské kakao na ofinu,
no a 4 den suchý šampon nebo holandské kakao - pouze pro tmavovlásky - dávám na spánky a trošku ke kořínkům no a ofinu umyji šamponem a vyfoukám.
Vlasy většinou stáhnu do culíky.
Vypadám upravená a vlasy vypadají také supr.
No a já mám k dobru 2 dny.
Je to úleva.
Nemuset si mýt hlavu ob den.
Snad to některé z Vás pomůže.

No a teď válčím s pletí.
Ale o tom až někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat