středa 28. října 2015

Další pletené ponožky, stále stejná kniha aneb YARN ALONG 53

Další ponožky pro Ježíška hotové.
Hrozně mě to baví.
Líbí se mi samovzorovací příze od Vlnapu.
Sportivo je úžasné.
Tyto jsou ze Sportiva,
pletené na jedné kruhové jehlici od špičky,
velikost je 30 - jsou pro mého teď už skoro 4 letého prcka.

Ve skutečnosti jsou barvičky úžasné,
hlavně zelená a světle modrá.
Škoda, že mám jenom 1 klubíčko
a dokupovat se mi zatím nechce.


Sice vlny zbylo dost,
ale ta bude na ponožky pro drahou polovičku,
ať mají kluci stejné ponožky.
No možná že pokud budu objednávat vlnu,
tak si koupím ještě jedno klubíčku  - abychom s cácorkou měli také takové.

No a čtu stále tutéž knihu,
ale už se blížím ke konci.
V neděli ráno,
když všichni ještě spali,
tak jsem si v klidu přečetla pár stránek.
Byla to pohoda,
změna času,
spící rodina
a teplá postýlka.
Kdyby to šlo i v týdnu.
No nic.
Dočtu a už se těším na další knihu.

6 komentářů:

  1. I love those socks , great colours. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, Ty jedeš! Zase krásný vánoční dárek pro malého "boye"! A ta vlna je vážně pěkná, jak sama vzoruje! Moc tě zdravím, doufám, že sis dnešní volný den užila!

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, tato kombinace se mi také moc líbí. Můžu vědět, kde objednáváš? Měj se fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dagmar já používám jehlice Knit-Pro (šroubovací). Počáteční investice je sice hodně velká, ale pletu na nich cca 3 roky a jsem max. spokojená. Jiné už nepoužívám.
    Marcelo samovzorovací příze - jsou příze barvené tak, aby při pletení vznikal dojem pestrého “norského” vzoru. Některé tvoří vzor v pruzích, jiné je prokládají pásy, jsou různě barevné. Záleží na velikosti ponožek a to jak je příze barvená, podle toho vzniknou různé vzory. Je to vlasně takové překvapení, jak vlastně ponožky budou vypadat.
    No a na ponožky objednávám Sportivo u Vlnapu - přímo od výrobce - http://eshop.vlnap.cz/DetailZbozi.aspx?pID=7. Asi lze i přes rozné e-shopy, ale já mám s Vlnapem dobré zkušenosti. Vždy objednávám víc, takžé né jedno klubíčko. A ponožkovku budu asi opět objednávat. Sice klubko stojí teď už 100 Kč, ale opravdu vydrží. Poměr cena a kvalita je výborný. Manžel má jedny 2 roky a jsou pořád jako nové - neprodřené, a to je peru v pračce na 40 C z běžným prádlem - jediná nevýhoda je, že časem malinko ztrácejí barvu, ale to mi zas tak moc nevadí. Někdo používá i dražší příze jako je Jawoll Magic Dégradé či Drops, ale mě tato vyhovuje. No a z jednoho klubíčka upletu dvoje - jedny dětské a jedny dospělácké.
    Jo a občas mají v akci ponožkovku balíček 5 klubíček za nižší cenu. Teď je to například bílá Vanda nebo Vanda - ponožková příze.
    Krásné pletení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuju za rychlou odpověď. :-) Tyto jehlice vůbec neznám, já jsem stará škola. ;-) Jen jsem koukla na net. Máš kovové, že? A jak je to s tím lankem, jakou máš délku? Bych si je někde objednala, protože naše malé město novinky moc nezná. ;-)

      Vymazat
    2. Dagmar mám dřevěné - tuto sadu http://www.igatex.cz/pom%C5%AFcky/jehlice-a-h%C3%A1%C4%8Dky-knit-pro/symfonie-deluxe-set-detail. Sice bydlím ve městě, ale u nás něco takového také není. Objednávala jsem to přes internet a poradila mi je známá. Dokupovala jsem jehlice č. 3 na ponožky - jedny dřevěné, ale ty mi děti zlomily - slepila jsem je (stále na nich pletu) a objednala znovu, ale tentokrát kovové (ty používám, když jdu s dětmi ven, aby mi je zase nerozsedli - stalo se to na houpačce). Dřevěné jsou lepší. Kovové mě moc nevyhovují. Doobjednávala jsem i lanko myslím 80cm na raglánové svetry. Používám je na rukávy. Dřív jsem protahovala vlnu, ale toto je lepší. Mám tam lanko, pak jenom našroubuji jehlice a vesele pletu dá.

      Vymazat