pondělí 23. listopadu 2015

Víkendový aneb první sníh a nový háčkovaný projekt

Včera ráno nás probudil první sníh.
Uvařila jsem polévku a hurá ven.
Dokud byl sníh.
Takže náš první letošní sněhulák.
No a jak jsem předpokládala,
odpoledne už nebylo nic.
Děti se dopoledne vyblbly.
Zato dneska ráno bylo opět napadáno.
Klouzalo to a jelo se  a nic moc.
Cesta do práce mi tak trvala 2x tak dlouho,
jela jsem krokem,
tak kde  normálně jezdím 80-90 jsem jela dneska max. 50.
Cesta děs.

No a včera jsem načala nový projekt.
Taková rychlovka.
Potřebovala jsem si odpočnout od ponožek,
v kterých jsem naložená neustále.



Takže nový projekt.
Háček č. 4,5
Vlna - Merino od Vlnapu
Večer doděláno.
Bohužel jsem nestihla vyfotit.
Takže snad dneska vyfotím.
Schválně co myslíte, že to bude.

1 komentář:

  1. Kabelka a nebo povlak na polštář? Na dečku mi to přijde hodně tmavé.Bud na sebe opatrná, při tom řízení!I tady je namrznuto ale sníh s deštěm.
    Zdravím M.

    OdpovědětVymazat