čtvrtek 31. března 2016

Merino od Vlnapu aneb co z toho budu asi tak děla


Když jsem konečně dopletla svetry pro moje broučky,
tak jsem si dala dohromady všechny klubíčka Merina od Vlnapu.
No a že jich je opravdu hodně.
Není to hromádka jak jsem si myslela,


ale celý košík.

Jsem opravdu hrozný sysel.
Syslím a syslím a nějak zapomínám zpracovávat.
Je to tím, že mám tolik nápadu a tak málo času.
Vlny byly kupovány postupně.
Tu se mi líbilo tohle klubíčko,
tu zase tamhleto,
až jich bylo tolik,
že je jich plný košík.

Od některé barvy mám víc klubíček.
Původně byly kupovány na proužkový svetřík pro prcka,
ale prcek vyrostl a na svetr je jich už málo.
Přikupovat nebudu.
Zpracuji to co mám.
A tak budu vyrábět Vánoční dárky.
Mám dvě děti - kluka a holku,
dvě neteře - už z nich pomalu budou slečny
no a dvě neteřinka a jednoho synovečka.
Mám sice ještě dva synovce,
ale ty by pletené věci asi nenosili.
Jo a ještě budu plést něco pro svoji švagrovou
a hlavně pro mou drahou polovičku.
Doufám, že košík vypletu celý
a zbydou jenom malá klubíčka,
který pošlu dětem do školy na jejich tvoření.

No a jak to vypadá z projekty.
Mám spoustu nápadů,
spoustu plánů
a málo času.
Tak snad se mi povede vše stihnout do Vánoc.
Přece jenom mám hodně, hodně času.
Už na nich začnu pracovat.
Tentokrát po večerech, až děti usnou,
aby měli překvapení.
Nebudu přikupovat vlny, ale budu kombinovat barvičky.
Takže co dítě, to jiný dárek.
Snad nebudou jako papoušci.
Uvidíme.
Ale na jeden jsem už včera nahodila.
Bude pro mladší neteř.
Co je to si zatím nechám pro sebe.



1 komentář: