pondělí 18. dubna 2016

Nový projekt


Tak už asi 2 týdny intenzivně pracuji na dalším projektu z mého Wishlist
Už jsem několikrát párala - 3x po 3 řadách, 1x jsem rozprála vše co jsem upletla - cca 50 řad a teď naposled jsem párala další 4 řady. Nevím nevím, co dělám - asi koukám moc na TV :-)).
Kdybych ho tak nechtěla, tak se na to vykašlu, ale mě se tak moc líbí.
O kom je řeč zatím neprozradím, možná to poznáte sami.
Vybrala jsem kombinaci těchto barev.
Alpaku jsem měla v syslírně už asi 2 nebo 3 roky a předloni jsem při akci Drops k ní dokoupila Cotton Viscose. To je děs, jak dlouho tento projekt mám připravený a až teď jsem našla čas ho vyrobit.
Jsem ostuda a pak nemám mít tak velkou syslírnu, když mě 2 roky trvá zrealizovat jeden projekt.
Ono by to šlo rychleji, kdybych u toho neměla rozpracováno x dalších a y dalších nedostalo přednost. Napřed děti a až pak maminka.
Původně byla Alpaka koupená na jiný projekt, ale zamilovala jsem se do toho, který teď mám rozdělaný a tak jsem dokupovala klubíčka, připravila do pytlíku a čekala, až bude čas.
Snad ho dokončím už brzy, za chvilku bude teplo a budu ho moc nosit.


2 komentáře:

  1. Alpaka s viskozou? Tak to mne vůbec nenapadá, co to bude za projekt. A jsem zvědavá. Moc. A jinak taky pářu, začala jsem svetřík -kruhové sedlo bez návodu, pokus-omyl. po nastavení lanka jehlice a položení na ramena se mi to nelíbí, takže vypářu a budu ještě hledat.nějaký návod. Nebo vymyslím úplně něco jiného a bude to!Díky za komentář u mne, měj se hezky Terez!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdy jsem naposled párala při pletení svetru - tak to už je hodně, ale hodně dlouho. Většinou svetry moc nepářu, ale u tohoto je to krapet složitější. Je tam vzoreček, já pustila oko a hned to bylo. U hladce - obrace se to chytne snadno, ale tady už nééééé. Vlastně, když tak vzopomním, tak co teď svetry pletu rágálnem tak nepářu skoro vůbec. Max. při prvním nástřelu - počet očí atd. Pro děti nahodím stejný poček ok (jak pro malého tak i pro malou) a pak je rozdíl v počtu kolikrát přidám. Takže to mám takové univerzální. Totéž u čepiček. Když už mám návod, tak ho praktikuji na vše - jen měmím vzorečky. Nemám teď moc času na vymýšlení něčeho nového.
      T.

      Vymazat