úterý 25. října 2016

Svetry

Miluji pletení a miluji pletené svetry pro děti.
Už jsem jich pár upletla.
No ale co se svetry, které už jsou nám malé?
Párat se mi je nechce a nechávat si je také nechci.
Nevím kam bych to všechno pak dávala a zda by je za x let někdo nosil.
No a tak je posílám dál.
Udělají někomu radost, někdo je bude nosit a já budu ráda, že je někdo má.
No ale komu - neteře jsou velké a neteřinky mají.
Nakonec jsem se zeptala kolegyně, která má 1,5 roku starou neteř, zda by je nechtěla.
No a co myslíte jak to dopadlo.
Malá princezna už naše svetry nosí.
Teď jsem jí předala tyto dva.

První nosili obě moje děti.
V těle by Myšákovy ještě byl, ale rukávy jsou krátké a já už nemám vlnu na napletení.

Byl pletený raglánem shora.
Vlna dvojité Batole od Vlnapu.

Druhý svetr je vysloveně dívčí.
Krásná červená.
Rozárka ráda nosila.

 
Myslela jsem, že vypářu háčkované okraje a bude nosit Myšák, ale nějak jsem zapomněla a tak ho teď posílám dál.
Vlna Kačenka od  Niťárna Česká Třebová.
Vzorek z nějakého časopisu, už nevím ani z kterého.

Takže teď musím Myšákovy doplnit šatník a honem rychle uplést nový svetr.

Jak to děláte Vy?
Posíláte malé pletené věci dál nebo rozpářete a upletete něco jiného.




2 komentáře:

  1. Ahoj, moc krasne svetriky. Skoda ze neumim plest. Ale pochlubim se kouskem, kterym jsem si udelala radost - https://www.woolife.cz/vlnene-svetry/damske-svetry/damsky-vlneny-svetr-merino-extra-fine-woodbine-vel-s-s.html . Ale jako novorocni predsevzeti jsem si dala naucit se plest, tak drz palce, pripadne si napisi o radu ;) Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdenko,
      tvůj svetr je krásný. Člověk si musí občas udělat radost - já si koupím vlnu, pak ji pár let syslím a nakonec si z ní upletu svetr, když mám vše hotovo pro ostatní. Jak se říká :Kovářova kobyla chodí holt bosa.
      Pletení je super. Klidně písni o radu, pokud by jsi potřebovala. Na internetu je spousta videi jak začít - mrkni k Vlněným sestrám, ty nějaká videa natočili a snad ti pomůžou.
      Tereza

      Vymazat