pátek 14. září 2018

Klubíčka na chalupu aneb další ponožky na cestě

Dnes jen krátce.
Je pátek, končí druhý týden školy a já jsem stále v poklusu.
První týden jsem měla dovolenou, ale teď už jsem se zapojila do pracovního procesu. Zatím se snažíme zajet do starých kolejí, což jde malinko obtížněji než loni. Letos máme doma druhého školáčka a tak nás čekají po příchodu domů i úkoly.
V pondělí jsem nečekaně jela za zákazníkem do německa, pak jsem měla aktiv a celý týden byl tak nějak v poklusu. V práci se zaučuji na novém projektu. Kolegině co ho dělala přešla na jiný projekt a kolega končí. Takže mám cca 1 1/2 měsíce na to se to naučit.
Doma také moc nestíháme.
Tento týden jsem donatřeli okna a pomalu uklízíme - opravdu pomalu.
A ruční práce - ty jdou teď stranou.
Mám toho tolik v plánu do Vánoc, ale nevím zda to stihnu.
Potřebovala bych dodělat deku pro cácorku. Chtěla bych stejnou deku, jakou jsem letos doháčkovala tomu mému malému Myšákovy.
Také jsem dětem a sobě slíbila návleky na ruce, které jsem z merina pletla pro paní učitelky ve školce (moc se jim líbily).
Drahé polovičce jsem chtěla uplést svetr a nejen drahé polovičce.
V syslírně jsem objevila zásobu jehněčí vlny Timmy.
Našla jsem od každé barvy 10 klubíček - tmavomodrá a melírovaná a  4 klubíčka černé a jedno červné smotané ze dvou klubíček.
Na dolní fotce mám již dvě klubíčka smotané v jedno. Rozhodla jsem se pro jedno melírované a jedno tmavomodré. Snad to na pánský svetr vel. XL bude stačit.
No a ještě jsem přidala po jednom klubíku Alasky. Chtěla bych na letošní zimu dva nové teplé svetry - hořčičný a modrý. Přesunula jsem se do jiné kanceláře - převážně pánské osazení a tam se v zimně hodně větrá. Už jsem v této kanceláři byla cca před 1,5 rokem.
 No a ještě bych chtěla uplést 5 párů dětských ponožek a 2 nebo 3 páry dámských. Ty bych chtěla stihnout do Ježíška.
Jedeme v sobotu na chalupu a vrátíme se až v neděli. Takže jsem si připravila klubíčka. Doplést pánské ponožky - chybí jen rantel. Nahodit na další klučíčí - zelené a smotat fialový melír a možná nahodit na fialové melírované ponožky. Snad něco o víkendu stihnu.
Do konce roku je toho opravdu hodně. Snad to stihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat