úterý 17. září 2019

Ponožky

Předposlední týden v srpnu jsme byli na dovolené v Aplách a já se pustila do pletení ponožek pro Ježíška. Letos o proti jiným rokům pozdě, ale ....
Letos místo ponožek dostanou někteří pletený set - nákrčník, čepice a bezprstové rukavice. Proto tak pozdě.
Takže jedny ponožky jsem upletla v Alpách a druhé jsem tam začala.

Opět nezbytná etiketa.
No a proč ukazuji až teď? Z časových důvodů. Nějak nestíhám.
Takže ponožky jsem pletla mojí oblíbenou technikou obě najednou na jedné kruhové jehlici od špičky. Návod najdete u mě na blogu.
Pomalu přecházím z dětské velikosti na dospěláckou. Myšák má vel. 36 a Rozárka má 39 i nahazování jim malinko upravuji.
Vlnu jsem opět použila Sportivo od Vlnapu, konkrétně barvu č.10197 a najdete ji na e-shopu vlnapu v sekci Sportivo art.12.
Jak jsem již psala, tak mě zatím vychází jedno klubíčko na dva páry ponožek - dětské a dospělácké. I když za chvilku už to asi tak jednoduché nebude. Děti rostou a spotřeba vlny na ponožky se tomu úměrně zvyšuje.
Po chvilkách pracuji na dalších ponožkách, svetru pro mou maličkost a na dárcích do Vánočního jarmarku družiny.

3 komentáře:

  1. Pěkné ponožky, právě jsem dokončila šál a soupravičku pro kamarádku a také chci nahodit na ponožky, tak jsem si u tebe zas našla návod a nahazuji:-)
    Krásné dny, Terezko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, i my máme ponožky z této vlny a barvy....moc se mi líbila a líbí....letos jsem nějak líná či co, ale snad se vzchopím...hezký den všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem na tom podobně. Plést stíhám jenom o víkendech a to cca pár minut. Potřebovala bych si doplést svetr, ale není čas. A tak bych ho teď užila.
      Koukala jsem na Vlnap a mají tam opět nádherné barevné kombinace ponožkovky. Jo to by se nakupovalo - horší je to ale s časem a realizací.
      Krásný propletený podzim

      Vymazat