úterý 21. dubna 2020

Manželovo ponožky

Jak dlouho vydrží ručně pletené ponožky?
Nejspíš věky.
Tyto ponožky jsem pro drahou polovičku pletla v  červnu roku 2015.
 Manžel nosí pletené ponožky doma celou zimu. V 90% je peru v pračce neb je sundá a hodí do koše a já je tak nějak hodím do pračky. Svoje a dětské ponožky peru převážně v ruce.
No a takto vypadají ponožky po skoro 5 letech nošení a praní v pračce na 40C.
Na patách se prošoupaly.
Jsou pletené z ponožkové vlny Sportivo od Vlnapu.

Prošoupané paty jsou již zašité a budou sloužít další roky.
Takže za mě plést ponožky z ponožkové vlny se opravdu vyplatí. Jednou za čas použiji žmolkovač a kdybych každých 5 let zašívala prošoupané paty, tak budu spokojená.
Bavlněné ponožky, které nosím doma převážně od teplého jara do podzimu mi vydrží cca rok max. dva a pak mám prošoupané paty a na zašití to opravdu není.

Žádné komentáře:

Okomentovat