úterý 21. července 2020

Svetr Arendal od Dropsu

Tak hotovo, další svetr na podzim/zimu je v šatníku (ještě bych si chtěla uplést min.4 další a alespoň jedny tuniko/šaty - uvidíme co vše letos stihnu).

Návod na svetr najdete na stránkách firmy Drops - je to Arendal.
Místo v návodu použité vlny Puma jsem použila trojitou Lace - likviduji zásoby - musela jsem sice 3 klubíčka dokoupit, ale nelituji. Svetr je úžasný. Už se těším, až jej budu na podzim či v zimně nosit.



V návodu je postupné ujímání copánku, až do ztracena. Tady jsem to o proti návodu upravila  a copánek mám až k rantlu. Nějak se mi to více líbilo.



květnu jsem nakoupila nějaká klubíčka lace a kid silk.Snažím se zpracovat sysrlínu a klubíčka Lace jsem dokupovala neb její výroba končí a já mám v plánu uplést pár svetříků z této úžasné vlny a v syslírně jsem neměla dostatečnou zásobu této úžasné vlny.

Takže modrá klubíčka jsem skoro všechna zpracovala a teď přijdou na řadu béžová klubíčka.


Na jehlici je mám již nahozené, tak brzo odtajním, co z toho bude.

3 komentáře:

  1. Svetr je parádní, zkusím jej taky uplést. Vzhledem k vaší chvále přízi Lace jsem si taky zakoupila černou, zkusím z ní tento svetr dvojitě, jsem zvědavá, jak mi to půjde. Tedy příze je teda docela finančně náročná, ale pokud se svetr z ní osvědčí, zkusím dokoupit i jinou barvu. Jestli teda ještě něco bude k mání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě měla nasyslené zásoby a tehdy příze byla v akci - sleva 35%. Klubíčko tak vyšlo na 100 Kč a to se už dalo koupit. Bez akce je sice finančně náročná, ale na druhou stranu občas si člověk musí ulědat radost.

      Vymazat
    2. To určitě ano, taky si dělám radost v podobě koupi kvalitních věcí. Spíš je problém v tom, že na mou velikost potřebuji podstatně víc klubíček. :-)

      Vymazat