pátek 14. srpna 2020

Svetry na přepletení

Jsou prázdniny, doba odpočinku, koupání a slunění. Na vlněné svetry je horko, ale....

Kdy jindy začít plést svetry na období podzim/zima než právě nyní. I já jsem začala plést a také budu přeplétat.

Jako první přepletu tento svetr.


Pletla jsem ho v roce 2015 - to už je ale let. Je pletený z Alasky od Dropsu. 

Nosila jsem ho docela často na podzim či na jaře. V zimně moc využití neměl neb je docela dlouhý a pod kabátem či bundou mi vykukoval.

Tak jsem se rozhodla, že kabátek o cca 10-15cm zkrátím. Změna je život svetřík nebo kratší kabátek bude sloužit dalších pár let.


Jako druhý adept na předělání je tento kruhový svetr. Je to pletený kabátek Stella Marina od Dropsu. Kabátek jsem pletla v roce 2016. Na první pohled mi učaroval, ale..



Je to kruhový svetr. Původně jsem z kabátku byla nadšená, ale postupem času jsem přicházela na jeho chyby. Napřed mi nevadilo, že mi kabátek občas spadne z ramen, ale postupem času to začalo vadit čím dál tím více. Také hodně krátký předek a naopak dlouhý zadní díl nejsou žádnou výhrou. I když původně se mi to moc líbilo. Pleta jsem ještě jeden pro dceru. Dcera z kabátku vyrostla. Letos jsem tento kabátek na sobě neměla ani jednou. V zimně se nosit nedá a k letním šatům se mi moc nehodí. Takže i když má kabátek nádherná záda, pletení jsem si užila i ho několikrát vzala na sebe,  tak mi poslední rok leží nevyužitý ve skříni. Posílat dál ho nebudu, ale rozpářu a upletu si něco jiného. Jiný kabátek, tentokrát ale klasický.



Žádné komentáře:

Okomentovat