pondělí 14. prosince 2020

Jedny, dvoje, troje ponožky hotové

Opět vkládám najednou. Tentokrát jsou to troje ponožky. Pletené koncem listopadu a začátkem prosince. Čtvrté mám hotové, ale nevyfocené a páté mám na jehlici.

Tak že první jsou moje



Ty jsou pletené z vlny kupované v roce 2018 v Rakousku. Je to ponožkovka značky Step. Na jaře jsem pletla pro dceru a tyto jsou ze zbytků. Kupovala jsem jedno 100g klubíčko a vyšlo na dvoje.
Moje jsou sice kratší, ale to nevadí.

Další jsou na přání pro dceru. Ta chtěla vyšší a jednobarevné. Vybrala si červené Sportivo od Vlnapu. 



No a poslední jsou pro Ježíška a dostane je mamka. Přála si jedny ponožky holčičí barvy. Sice nějaké má, ale chtěla ještě jedny. Tyto jsou pletené ze Sportiva od Vlnapu. Vlnu jsem kupovala někdy mezi roky 2013 a 2016.


Na jaře jsem psala, jak krásně se mi pletlo z vlny Step kupované v Rakousku, že barevné přechody jsou stejně dlouhé. Což se mi u Vlnapu nestává. No a teď jsem zjistila, že u vlny kupované před rokem 2016 je to stejné jako té Rakouské. Ponožky pro mamku vyšly krásně, barvičky malinko ujely, ale jen o takových cca 20 cm. Na jehlicích mám teď pro syna a hotové pro mého taťku a tak je to to samé. Takže to vypadá, že nové vlny od Vlnapu nemají teď stejně dlouhé barevné přechody.


Žádné komentáře:

Okomentovat