pondělí 1. února 2021

Předělávky

 Tady je hromándka věcí, které bych ráda přepletla.


Na hromádce je svetr, který jsem si pletla v únoru 2019. Párkrát jsem ho na sobě měla, ale nějak mi nesedí. Rolák jsem udělala moc těsný a rukávy zase úzké a tělo je moc široké. Bude stejný, jen užší a rolák a rukávy kapánek širší.

Další je svetr z ponožkovky, který jsem si pletla někdy před rokem 2005. Už v roce 2013 jsem psala, že bych ho měla rozpárat a přeplést. Svetr je krátký a rukávy jsou naopak moc dlouhé. Přepletu ho raglánem shora. Ten se osvědčil. Nejspíš bude svetr na doma. Během prace na home-office jsem zjistila, jak moc my nevyhovují mikiny - tedy né všechny, ty bavlněné jsou super, ale v zimně je mi v nich prostě zima. Mám jen ty tenké. Doma nosím staré mikiny, které jsem si kupovala cca před 15 až 20 lety. Jsou ze 100 % polyesteru. Zjistila jsem, že jak je mám skoro celý den, tak pak dostávám pecky. Jsem z nich nabitá statickou elektřinou a také moc nezahřejí a dost se v nich člověk potí. V práci nosím vlněné nebo bavlněné svetry a mikinu na doma a to pár hodin. Dřív mi to tak špatné nepřišlo.

Jako další tam mám háčkované šaty. Ty jsem si uháčkovala v roce 2013. Měla jsem je na sobě snad 3x. Strašně se mi líbily na obrázku, ale mě prostě nesedí. To nejsem já. Krajkové háčkované šaty nejsou nic pro mě. Vzhledem k tomu, že mi už tak dlouho leží v šatníku tak rozpářu a upletu něco jiného.

No a jako poslední tam mám černé rukávy. Pletla jsem je někdy kolem roku 2010. Už je asi 3 roky nenosím. Mám je v syslírně na předělání. Po praní se vytáhly. Rozpářu a nahodím na nové - menší.


Žádné komentáře:

Okomentovat