čtvrtek 18. března 2021

Březnové ponožky

Jak už jsem psala, připojila jsme se k celoročnímu KALu s Upletusi

Dneska bych Vám ráda představila ponožky na Březen. 

Vlnu jsem vyhrabala v syslírně a mám ji min od roku 2018 možná jsem jí koupila i dříve. Je to Sportivo od Vlnapu a č. je 10129
Jediné co mi na této vlně vadí, že není stejnoměrně obarvená. I když jsem klubíčko rozdělila na dvě půlky a našla stejný sled barev (myslela jsem, že jsem našla), tak mají malé odchylky v barvení. A to hnědá nemá stejnou barvu. Jedna ponožka je malinko světlejší. Také hnědá v oranžové je na jedné ponožce světlá a na druhé tmavá - obr. níže je lépe vidět.



Ale i přes tyto odlišnosti jsou ponožky krásné. Ještě zbyla malá klubíčka na jedny dětské ponožky. Možná budou pro Ježíška nebo si udělám ještě jedny kotníkové.

Ponožky jsem pletla na jedné kruhové jehlici od špičky. Návod najdete u zde na blogu.

 

2 komentáře:

  1. Krásné. Takové shody se mi těžko daří dosáhnout. A pak když vidím, že se prodávají úplně odlišné ponožky jako jeden pár a pletu si pro sebe, tak to neřeším. Teď jsem dokonce zkusila vyplétane ponožky(poprvé v životě), pletla jsem tedy každou zvlášť( po hodně letech) a jednu jsem dopletla jako šedivou a jedné jsem udělala vínovou špičku. Z legrace.
    Krásné dny a děkuji, Terezko, že tvůj blog ještě funguje. Děkuji za návody, kudy chodím, tudy chválím a kdo obdivuje dvě ponožky na jedné jehlici, odkazují na tebe.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko děkuji za chválu. Snažím se. Blog je taková moje knihovna. Sice mám instagram, ale... Tady si toho napíšu víc a hlavně, když něco hledám, tak to najdu. Sice nevkládám tak často, ale snažím se. Také mě mrzí, že spousta krásný blogů zanikla. Někdo dokonce blog úplně smazal. To mi přišlo jako škoda, ráda jsem se inspirovala a teď nemůžu.
      Stejný sled barev - chce to jen trpělivost a rozmotat dostatečné množství klubíčka a přijít na stejný sled barev. Tím, že pletu obě najednou, tak potřebuji dvě klubíčka. Takže buď mám rovnou dvě klubíčka koupená - to je ta lepší varianta. Tam opravdu jenom roztáčím a hledám stejná sled barev. No a ta horší varianta, že mám pouze jedno a pak musím klubíčko rozdělit na dvě o cca stejné váza a pak opět hledám stejný sled barev. Mě se prostě nelíbí každá ponožka jiná. Stejně mi ponožky nevychází stejné. Většinou od paty jsou barvy posunuté. Nechápu to. Pokud by to byla ručně barvená příze, tak to chápu, ale u strojově né. Prostě nemají stejně dlouhé barevné přechody. Ale tohoto detailu si všimnu pouze já.
      Tereza

      Vymazat