čtvrtek 17. června 2021

Bezprstové rukavice

Jak jsem psala v tomto příspěvku, že mám 7 rozpracovaných projetů, tak jeden jsem už dokončila.

Upletla další pár bezprstových rukavic.



Naposledy jsem je pletla loni v červnu pro paní učitelku - jako dárek na konec školního roku.

No a letos jsem je pletla opět - máme jinou paní učitelku. Myšák chtěl šátek, ale nevím, zda by se jí hodil a v syslírně jsem neměla vhodnou kombinaci  - tedy nahodila jsem na šátek, kombinace je krásná, ale nevím, zda by ji paní učitelka nosila. Tak si ho nechám. Do příštího školního roku času dost. Vyberu kombinaci černé a třeba modré. 

Takže letos rukavice, příští rok šátek.


Původně ale byly kloboukem, který jsem si pletla v roce 2013. Nosila jednu zimu, vyprala a klobouk změnil tvar. Od té doby čekal v syslírně na své další využití.


Letošní rok a vlastně i část toho loňského se nesla ve znamení lockdownu. Děti celkově za ty dva školní roky nebyly rok ve škole, spousta rodičů zůstala doma na OČR nebo home office.  Spousta lidí byla nucena přehodnotit svoje životní priority.
Já jsem začala daleko více vařit - naposledy jsem takto vařila na mateřské. No a také jsem nějak víc nahazovala. Uvidíme, jak to bude po prázdninách. Ráda bych všechny rozpracované projekty dokončila - jo vlastně nahodím na další dva a to dvoje ponožky. Připojila jsem se do ročního KALu - upletu alespoň jeden pár ponožek každý měsíc. Zatím se mi to docela daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat