středa 4. ledna 2023

Předělávky roku 2022

V roce 2021 jsem se rozhodla některé staré projekty předělat. Tehdy jsem si vybrala dva svetry, jedno bolerko a jedny šaty. Kromě šatů jsem vše ostatní stihla a šaty přesunula na další rok.

Loni jsem k šatům přidala další tři projekty. Byly to dva svetry a jedny šaty.

Proč vlastně předělávám? Svetr či šaty mi prostě nesedí, necítím se v nich dobře nebo už je prostě nenosím nějakou dobu. No a než aby mi doma ležely, tak jim dám druhou šanci. Většina je z kvalitní vlny.

No a takto vypadala hromádka na předělání.

Takže jako první jsem vybrala tento svetr. 

Málo nošený, výstřih moc velký, na léto teplý a v zimně táhlo na krk. Byl pletený v roce 2019.

Ze svetru vznikly šaty. Pohodlné, teplé a opravdu jsou teď hodně nošené - na rozdíl od svetru. Upletla jsem si je v lednu 2022 až do dubna a loni v říjnu jsem je vytáhla a nosím je stále a ještě tak další dva, tři měsíce ještě nosit budu. Potřebovala bych ještě jedny na střídání.

Druhým byl tento svetr tento svetr.

Pletla jsem ho hodně dávno - již v roce 2016. Svetr jsem skoro nenosila. Byl pletený jednoduše vlnou Lace od Dropsu. Profukoval. Takže  byl dobrý tak akorát na léto.

V syslírně jsem našla ještě jedno přadeno a tak svetr je teď upletený dvojitě. Je krásně teplý a lehký. Dvojitě je vše OK.



Jako třetí projekt jsem vybrala tyto šaty. 

Ty jsem háčkovala již v roce 2013. Měla jsem je pouze 1x. Necítila jsem se v nich dobře.
Šaty jsem rozpárala a vlnu si vzala dcera a upletla si z ní krásné tílko.

No a jako poslední projekt bylo tyto šaty. Párkrát jsme je měla na sobě, ale nějak mi nesedli. Vytáhli se. Tak jsem rozpárala a nahodila na nové.

Bohužel jsem je loni již nestihla uplést a tak se tento projekt přesouvá na letošní rok.
V syslírně mám ještě další svetry na předělání. Jsou to svetry, které jsem pletla dceři. Dcera vyrostla a jsou jí malé. Uvidíme, co z toho letos stihnu udělat. 





3 komentáře:

  1. Krásný den a gratuluji k tak úžasnému výkonu! Vše je hezké a dobře využitelné. Přeji hodně hbité ruce v roce 2023. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat