pondělí 15. dubna 2013

Konečně jaro nebo rovnou léto?

Tak už je snad konečně jaro, i když dnešní a včerejší teploty připomínaly spíš léto. Včera a dneska u nás bylo skoro 20C. Na sluníčku, zrovna když nefoukal větří, by to bylo už i na opalování. Prádlo krásně uschnulo a byt je provoněný uschlým prádlem.
Kromě toho mě dneska potěšili fialky, které krásně rozkvetly.

Jenom čepičky mi kazí trochu náladu. Sice jsem princezničce udělala jarní čepičku, ale  malá protestuje, že je moc teplá. Tak jsme dneska vyndaly háčkované čepičky ze 100% bavlny a ouha. Princezničce přes zimu vyrostla hlavička (nejenom hlavička) a tyhle ty nám už nejsou.

Tak mě čeká párání, a háčkování nových čepiček. Ale už nebudou jednobarevné, ale barevné. Po rozpárání vlna nebude stačit, protože jsem to co jsem nespotřebovala využila na něco jiného.
Ještě štěstí, že mám v zásobě 2 barvy po dvou klubíčkách. Tak začnu háčkovat z nové a až pak z párané.

Žádné komentáře:

Okomentovat