úterý 18. června 2013

Klobouček Zvonilka

Na mimibazaru v sekci návody/háčkování zaujal moji Rozárku klobouček, který vypadal jako zvonek.  No a tak maminka nelenila a začala vyrábět. Dělala jsem podle návodu, který tam byl vložen - ale místo háčku č. 3 jsem použila č. 2,5 a přízi Camillu. No a vznikl tento klobouček. Když ho dala Rozárka na hlavu, tak jí byl hrozně velký a padal do očí.

Asi máme malou hlavu oproti holčičce, pro kterou maminka klobouček háčkovala a dělala návod. No ale přesto ho malá nosila.
Pak jsem vyrazili na výlet a zastavila jsem se tam v galanterii. Malá si vybrala fialovou Camillu. Tentokrát jsem ale už neháčkovala podle psaného návodu, ale podle schématu, které bylo přiloženo. No a tady je výsledek.

Klobouček sedí, nepadá do očí a je celkově lepší. Původní světlý měl 17 řad a pak se teprve začal rozšiřovat na krempu. Ten tmavý má řad pouze12 a pak se začíná rozšiřovat. Přesně jak je v návodě.
  
No a nakonec jsem vyfotila  oba kloboučky vedle sebe. Tmavý malá nosí a ten světlí jsem částečně rozpárala a předělávám ho, aby byl tak krásný jako ten tmavý.
No a proč zrovna Klobouček Zvonilka. Protože malá kouká na pohádku o Zvonilce a klobouček vypadá jako zvoneček, tak jsme mu začali říkal prostě Zvonilka.

1 komentář: