úterý 23. července 2013

Koláč podruhé a dokončené resty

Tak mi zbylo pár borůvek a ještě nějaké jsem měla od loňska v mrazáku, které jsem přidala k čerstvým, a vznikl další borůvkový koláč.

No a večer jsem konečně dokončila další dva resty. Na lacláče jsem konečně našila záplatu. Malej kalhoty dostal od známé a měli trochu prodřené koleno. Napřed jsem tam dala nažehlovacího pejska, ale nedrželo to. No tak jsem nakonec musela našít záplatu.

No a dalším restem jsou kalhoty po naší princezniče. Na nohavici měli kytičku a motýlka. Jelikož byli jako nové, tak mě jich opět bylo líto prodávat za pár korun a kupovat malému nové. Jedny nové už má a tak jsem vzala nůžky a ozdobičky vypárala. Jako náhradní budou stačit. Měla jsem je už dlouho částečně vypárané a nějak jsem se nemohla odhodlat je dopárat.
V okolí totiž nemám žádnou maminku, která by měla holčičku. No a když jsem chodila po bazárcich, tak jsem koukaka, že už jsou pryč doby, kdy byli narvané zbožím a maminky kupovali. Teď už se to neprodává ani moc přes mimibazar. Prostě nové věci jsou teď někde o hodně levnější, než před 4 lety a mamky si raději koupí pár nových kousků, než kvanta použitých.
Tak se snažím využít po malé co se dá i za cenu, že na kalhoty či tepláky v místě holčičí aplikace našiji záplatu a prcek bude vesele nosit dál.



Žádné komentáře:

Okomentovat