pátek 6. prosince 2013

Barborky, jmelí a háčkovaný stromek


Tak pomalu chystám vánoční výzdobu.
Na Svatou Barboru jsme natrhali Barborky.
Jsou to větvičky zlatého deště a špendlíků.
Také jsem koupila jmelí.
No a včera večer jsem dodělala háčkovaný stromek.
Návod je z časopisu Dekor - Vánoce.
Ještě musím udělat jeden pro malou.
Tak krásný pátek a ještě hezčí sněhem obdařený víkend.

7 komentářů:

  1. Ve váze mám větvičky z třešně, přijela jsem domů za tmy a k jediné třešni dosvítí venkovní lampa. Jmelí ještě nemám, uvažuji o tom, že o víkendu zajedeme do hájenky pro stromek - letos bych chtěla jedličku. Ten tvůj háčkovaný se ti povedl:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý stromeček, takový jsem ještě neviděla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také né, až v dekoru. Chtěla jsem něco na stolek v obývacím pokoji a do kuchyně. Je hrozně jednoduchý, rychlí a vypadá dobře i bez odzobiček.

      Vymazat
  3. Mohla bych vás poprosit alespoň stručně popsat postup na ten stromek? Něco takového hledám a nacházím jen stromečky v úplně jiném stylu. Díky :-)

    OdpovědětVymazat