pondělí 20. ledna 2014

Knížka od Ježíška

Když jsme byly se sestrou malé, tak jsme dostávaly každý rok pod stromeček knížku.
Čím jsme byly starší, tak knížek k Vánocům ubývalo.
Milovala jsem pohádky, které nám četli rodiče večer před spaním.
Později jsem si četla sama.
Každý den večer v postýlce.
Alespoň tři, čtyři stránky.
Tento zvyk jsem si uchovala i když jsem byla velká.
Loni jsem po dlouhé době dostala od mamky k Vánocům knížku.
No a také od loňského roku začali děti dostávat od Ježíška knížky.
Dostávají je už od prvních Vánoc, ale byly to nejdřív gumové, pak tvrdé papírové.
No a loni malá dostala knížku Krkonošské pohádky.
Ale až letos jsme se dostali ke čtení.
Předtím měla jiné pohádkové knížky.

No a letos dostala knížku od Svěráka a Uhlíře - dětem
Jsou tam jejích písničky a pohádky.
Při prohlížení  jsem žasla kolik písniček  k pohádkám složili.
Hodně jsem jich znala, ale nevěděla jsem, že jsou od nich.
Už se těším, až dočteme Krkonošské pohádky a začneme číst tuto krásnou knížku.
Krásný zbytek dne

Žádné komentáře:

Okomentovat