středa 11. června 2014

YARN ALONG 5


Dnešní příspěvek je trošku jiný.
Projekt - háčkovaný šátek - chtěla bych ho dodělat do konce července
Vlna - Vanda od Vlnapu
Háčkuji háčkem č. 2,5

No a co se čtení týká.
Včera jsem si u mamky půjčila časopis Jackie.
Většinou kupuji časopisy Dekor, Ona Ví nebo Praktická žena,
ale včera bylo tak krásně,
že jsem dostala chuť na prolistováni časopisu.
No a při pročítání mě zaujal článek Božský zadek za 30 dní.
Princip spočívá v tom, že údajně dřep je nejlepší cvik  na posílení zad, nohou a nejvíc na zadek.
No a jak na to.
Je to takový 4 denní cyklus.
3 dny děláte dřepy a 4 den odpočíváte.
To by bylo super,
jen kdyby těch dřepů na konci nebylo 250.
Plán je takový
1 den 50 dřepů
2 den 55 dřepů
3 den 60 dřepů
4 den odpočinkový
5 den 65 dřepů
a tak dále. Každá den přidáte 5 dřepů a každý 4 den odpočíváte.
No která z Vás by to dala.
Já se bez mučení přiznám, že tohle bych fakt nedala.
Jen tak z hecu jsem chtěla vyzkoušet, kolik dřepů dám.
Po 20 dřepech se mi začalo ozívat koleno.
Některé články je třeba brát z rezervou.



Žádné komentáře:

Okomentovat