čtvrtek 26. února 2015

Druhé narozeniny

Tak jsou to dva roky co jsem si  založila tento blog.
Čas ale rychle letí.
Kouzlu blogů jsem propadla tak před 5 či 6 lety.
Dlouho jsem nakukovala na blogy ostatních blogerek a
stejně dlouho jsem uvažovala, že bych si mohla blog také založit.
Měla jsem ale pochyby, zda můj blog bude někdo číst,
jestli blogování není ztráta drahocenného času,
který bych  mohla využít jinak.
Ale nakonec jsem začala.
Blog si svoje čtenáře našel.
Když se ohlédnu za uplynulým rokem,
jsem  na sebe docela pyšná co vše jsem stihla.
Začala jsem vkládat na blog i návody na přání jiných blogerek.
Začalo to návodem na pletenou zimní čepičku
a postupně návody přibývaly.
Doufám, že mi chuť tvořit vydrží další roky a nápady se jen prohrnou. 
Děkuji Vám všem, že můj blog sledujete. 
Dík za milé komentáře.

1 komentář:

  1. Terez přeji Ti krásné blogové narozeniny, děkuji za Tvé návody a MOOOC se těším na další, pokud na ně budeš mít čas. I já jsem zjistila, že jsem začala psát blog před dvěma lety, hrozně to letí, letos jsem to nějak prošvihla na blogu připomenout. přeji Ti spoustu nápadů, hezkého čtení u ostatních blogařek, inspirace a nápady! Happy Birthday! Marcela

    OdpovědětVymazat