pátek 18. prosince 2015

Wishlist aneb co všechno bych si chtěla (letos - opravuji na) příští rok uplést

I když letos jsem si pár kousků upletla,
tak ještě spoustu věcí potřebuji do mého šatníku.
Ono 7 let na mateřské je docela dlouhá doba
a po tu dobu jsem toho pro sebe moc neupletla či neuháčkovala.
Svetry co jsem nosila před mateřskou dosloužily nebo dosluhují,
sportovní mikiny do práce nosit nemůžu
a kupovat si svetry nechci.
A proč taky, když si můžu svetr uplést přesně na míru z materiálu,
který mě vyhovuje a vyberu si barvičku podle svého přání.
Nehledě na to, že kvalita svetrů kupovaných v řetězcích je nic moc.
A nakupovat po batikách se mi moc nechce a mají tam zbytečně drahé věci.
Takže co všechno si chci v roce 2016 vyrobit.

1. Černý svetr
potřebovala bych svetr s rolákem - ten mi už dávno dosloužil
také bych potřebovala teplejší zapínací - ten už také nic moc
a ještě jeden přes hlavu s lodičkovým výstřihem
nebo spojím dva v jednom - upletu tento

a k tomu přidám něco takového
A hned budu mít svetr s výstřihem a rolák k tomu.
Vlnu už mám Lace černou,
tentokrát budu plést dvojitě.
Na propínací svetr bych použila ze syslírny černou vlnu Timmy

2. Svetr s norským vzorem
Free Pattern
návod najdete tu.
Vlnu už mám doma.

3. Kruhový svetr
opět návod od firmy Drops
Free Pattern
Návod najdete zde.

4. Pletenou sukni
vlnu už mám doma od loňského roku
myslela jsem, že ji stihnu někdy v lednu či únoru,
ale nedošlo na to.
Nastoupila jsem do práce a nebyl najednou čas.
Tak snad v roce 2016 si ten čas udělám
Opět jsem ji našla na stránkách firmy Drops
Free Pattern
no návod je tady.

No a ještě bych si chtěla uplést šaty něco takového.

A to je snad všechno co bych si ráda upletla.
Teda zatím všechno.
Vím, že během roku ještě něco přibude.
Snad to všechno stihnu vyrobit.
Jsem náročná.
Nechci kupovat svetry za pár korun abych je za rok či dva vyhazovala,
protože jsou už nenositelné - mají vybledlé barvy, jsou vytahané a žmolkaté.
Svetry z řetězců jsou sice levné, ale kvalita nic moc a materiál to samé.
Takže raději si počkám a budu mít svetr podle svých představ.

No a jak jste na tom Vy?
Kupujete svetry nebo raději počkáte a vyrábíte si je samy,
i když to trvá delší čas.
A když si svetr kupojete koukáte na materiál nebo na cenu.
Nakupujete raději v obchodních řetězcích, buticích nebo na Fleru a jemu podobných.
Svetry, které jsou pletené ručně nebo raději strojové.

Přeji Vám všem krásnou poslední Advetní neděli.




2 komentáře:

  1. Myslíš v roce 2016, ne letos, jak píšeš, Však já rozumím..Máš krásný plán a já věřím, že to dokážeš!protože díky Tobě vznikl svetr a vesta u mne a možná dojde i na ponožky, dvě na jedné kruhové...Hezký advent Terezko! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo dík za postřeh - už jsem opravila. Je vidět, že už potřebuji volno jako sůl. Ještě že už nemusím v podnělí do práce a vrátím se až v lednu.
      Krásný advetn i tobě.
      Tereza

      Vymazat