pondělí 21. března 2016

500 vlastně už 501

500 vlastně už 501 - tolik příspěvků jsem vložila na tento blog.
Je to až neuvěřitelné.
Blogování mě chytlo.
Vaše komentáře jsou krásné - tímto ještě jednou děkuji.
Zakládala jsem si ho v únoru roku 2013.
Byla jsem na mateřské a měla více času na tvoření a vkládání příspěvku.
Teď už začínám 2 rok v práci.
Času na tvoření měně, tím pádem vkládám i méně často příspěvky.
Je to tak cca 1x za týden.
Ani ve snu mě nenapadlo:
že vydržím blogovat tak dlouho
že se Vám moje příspěvky budou líbit
že některé moje návody si oblíbíte
a že tento blog bude mím hnacím motorem k tvorbě a hlavně k tomu, že se naučím něco nového.
Díky Vám a Vašim blogům jsem začala šít,
vrhla jsem se na pletené ponožek a hlavně začala plést svetry s norským vzorem.
Začala přemýšlet víc o materiálech - snažím se kupovat kvalitní vlny,
občas teda koupím bavlnu s akrylem, ale pouze pro děti na čepičky.
Ty u nás dlouho nevydrží.
Také jsem přesedlala z chemické kosmetiky na přírodní - teda snažím se přesedlat,
ale někdy je to docela síla.

No a nakonec jedno úsměvné ze života.
V pátek jsem se vydala do parfumerie Sephora koupit si make-up. Přišla jsem tam a chtěla jsem bez silikonů a paralenů. Paní prodavačky na mě koukaly jak na cvoka - bez silikonů ano, ale parabeny tam musí být. No parabeny, nejsou nejlepší, ale za zkoušku nic nedáš a tak jsem poprosila o vzoreček. Asi neměly co dělat - krám byl prázdný - a tak že mi make-up vyzkouší přímo na pleti.
Odlíčili mě - prý micelárkou - dost to pálilo, když jsem se ozvala, tak se divila, že je to jen micelárka, čím prý se odličuji a já na to, že růžovou vodou. Tak přinesla růžovu vodu, namazala kréme a nanesla make-up. Přišla druhá a prý nic moc. Byla jsem lesklá. Tak ho odlíčily a nanesly jiný. Že prý se mám jít na sebe podívat ven, jak vypadá na světle. No tak jsem šla. Vypadala jsem jak maska. Nelíbilo se mi to. Byl hodně moc vidět a nejhorší bylo, že mi po cca 5 min. začal strašně pálit obličej. Tak jsem začala do Sephory a říkám jim to, že mi nesedl a že mi po něm pálí obličej. Mezitím tam přišli 2 holky, které byly objednány na nalíčení. A prý, že mám přijít cca za 30 min. No už jsem tam nešla. Jela jsem domů a odlíčila se. Obličej jsem měla rudý jak rak ještě cca 2 hod po tom.
Takže jsem zjistila, že mám teď hodně citlivou pleť, která si přechodem z chemické kosmetiky na přírodní kosmetiku takto polepšila.
Výsledek je, že budu muset najít přírodní make-up nebo i možná ten chemický, ale bez parabenů a silikonů.
Zatím používám BB cream od Lavery. Sice moc nekryje, ale nic jiného nemám.
Takže teď hledám ten správný BB cream nebo make-up, který by moje pleť uvítala.

1 komentář: