úterý 29. listopadu 2016

Softhellové kalhoty a další víkendové resty

Tak víkend a celý minulý týden byl docela náročný.
V pondělí a úterý jsem došila kalhoty.
Ale až o víkendu jsem našla chvilku na vyfocení.

Jedny pro Myšáka, druhé pro Rozáru.

Již druhý týden procházejí zátěžovou zkouškou.
A zatím super.

Jedna dobrá zpráva.
Táta mi opravil šicí stroj - byl to vyhořelý kondenzátor.
Stroj šlape zase jak hodinky.
PS: Zkoušel zatím táta, já neměla čas našití. Mám toho teď moc.

No a jelikož v neděli začal advent, tak jsem vyhrabala svůj skleněný adventní věnec.
Koupila nové čajové svíčky - tentokrát z DM - vanilkové - jsou hnědé a když hoří tak vosk je červený.
Přidala větvičky - zatím z borovice, později vyměním za smrček.

No a v sobotu večer jsem se vrhla na výrobu adventního kalendáře pro děti.
Ušila jsem si na sebe bič.
Poslední 4 roky mají děti mnou vyrobený adventní kalendář.
Dostanou ho vždy 1 prosince.
No a jelikož se 1 prosinec blíží mílovými kroky, tak jsem v sobotu zasedla a plnila balíčky - letos jenom sladkosti. Na hračky jsem nějak zapomněla.

Vypadá takto.

Balíčky připraveny a zítra večer naváži a pověsím, aby děti ráno měli už svůj první dáreček.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat