čtvrtek 29. prosince 2016

Kafíčko nebo svetr - poslední projekt roku 2016 aneb YARN ALONG 105

Tak toto je můj poslední projekt roku 2016.
Rozpletený od podzimu,
dokončený během Vánoc.
Je pletený podle tohoto návodu.
Jen malinko upravovaný.
Nahodila jsem stejný počet ok,
jen druhou a třetí dírkovanou řadu jsem pletla *hladce 2, nahodit*
pletla jsem na jehlicích č.3,5
a použila jsem MalabrigoArryoyo - barva kávová od Vlněných sester.
Jo a  velikost svetru je S (36) - délka rukávů a těla přizpůsobena mé postavě.
Spotřeba 3 klubíčka a kousek.





Vyzkoušený.
Teploučký.
Je hodně na tělo - což mám ráda.
A už teď vím, že to není poslední projekt pletený z Malabriga - ta vlna je úžasná.

No a co čtu?
Stále to samé
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak

Jen teď malinko intenzivněji.
Mám v knihovně od mého svátku 2 nové knížky, tak už bych se do nich chtěla začíst a také konečně se i více věnovat Němčině.
Uvidíme, jak to dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat