středa 15. února 2017

Ponožky aneb YARN ALONG 110

Tak nedávno mi ta moje malá cácorka řekla, že by potřebovala další pletené ponožky.
Mamí, tyhle jsou mi už malé.
Má sice ještě troje další, z toho jedny co dostala od Ježíška, ale nutně potřebuje nové - větší.
Už má velikost 35.
Takže co dělat.
Najít vlnu a uplést nové.
Nechtělo  se mi plést z nového klubíčka - i když ponožkovky mám docela dost.
Tak jsem vysypala svůj pytlík zbytkáček z ponožkovkou a toto tam bylo.

Vybrala jsem béžovo červeno růžovou a červenou melírovanou.
A nahodila.
Špičku jsem upletla červenou - melír a pak vzala samovzorující přízi a pleta.
Takto vypadaly ponožky v pátek večer.
Takto v sobotu v podvečer - v práci toho mám teď nějak moc a tak jsem v sobotu odpočívala.
Koukala z dětmi na TV a jen sem tam něco udělala.
Samovzorovací příze vystačila akorát na chodilo a nárt.
Na patu a holeň jsem vzala opět červenou melírovanou.
No a jak vypadají hotové ponožky.
Takto

Toto je stav v neděli odpoledne.
Rozárka je spokojená a já také.
Spotřebovala jsem další dvě pidi klubíčka ponožkovky.
Syslírna se zase o něco málo zmenšila.
Vlna - samovzorovací a melírovaná ponožkovka od Vlnapu.
Jehlice č.3
Pleteno moji milovanou technikou - obě najednou od špičky.

No a v sobotu, když u nás byla moje babička, tak říkala, jak se všem líbí pletené ponožky, které jsem jí upletla k Vánocům.
No a jelikož má tento týden narozeniny,  tak jsem vyhrabala v syslírně béžový melír.
Vím, mohla mít veselejší, ale já už nemám ponožkovku s obsahem bavlny. 
Mám jen béžovou a mini kousky barevné.
Ale pro babičku by se ponožky co jsem pletla pro tu moji malou Rozárku nehodily.
Babi nesnáší vlnu - kouše jí.
Takže volba byla jasná.

Snotala jsem do klubíček a začala.
No a takto to vypadalo v pondělí odpoledne.
No a čtu stále Aristokrata na koni.
Už jsem skoro na konci. 
Je to třetí díl a bude následovat další.
Odpočinkové čtení akorát před usnutím.
Obálka titulu Aristokratka na koni

2 komentáře:

  1. Ty ponožky jsou kráááásné...Hezký den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nějaké zbytkové ještě určitě budou, tak se máte na co těšit.
      T.

      Vymazat