pátek 11. května 2018

Akce na vlny Drops v květnu

Začíná super výprodej - sleva 35% na vlny DROPS Air, Alaska, Alpaca, Alpaca Bouclé, Andes, Baby Merino, BabyAlpaca Silk, Big Delight, Big Merino, Brushed Alpaca Silk, Cloud, Cotton Merino, Delight, Eskimo, Fabel, Karisma, Kid-Silk, Lace, Lima, Melody, Merino Extra Fine, Nepal, Peak, Polaris a v neposlední řadě i zbrusu nová DROPS Puna

Začala akce DROPS Super Sale!
foto ze stránky firmy Drops

Opět po roce je tu akce na vlny firmy Drops. Letos jako loni sleva 35%.
Budete objednávat nebo odoláte této akci.
Já stále váhám. Pro letošek jsem si jako loni dala předsevzetí, že zpracuji syslírnu a nebudu nakupovat nové vlny. Jenže tak moc bych si chtěla koupit vlnu Kid Silk a uplést si svetřík  Mohair minimalist top by Anna Kuduja.
Už o tomto svetříku sním nějaký ten rok. Vlastně od doby, kdy jsem ho spatřila na blogu Terezaazeret.
Loni jsem vlnu nekoupila a řekla si, že počkám na příští rok. Rok se s rokem sešel a akce je tu znovu. A já stále váhám, zda ji letos už konečně koupit. Je to můj vysněný svetr, po kterém toužím už pár let.
Akce na vlnu trvá do konce května. Tak uvidím, jak se rozhodnu. Zda odolám či koupím vlnu. No a jak se znám, tak bych nekoupila vlnu jen na jeden svetřík, ale i na víc. Uvidíme jak to dopadne.
No a co Vy milé pletařky - odoláváte nástrahám firmy Drops či ostatním akcím na klubíčka?
Já zatím úspěšně odolávám a uvidím, zda odolám i teď. Přece jenom bez akce stojí 25g klubíčko 125 Kč a v akci ho teď mají za 81 Kč.
Mám ještě čas na přemýšlení.
Ale.....
Koupím.....
Nekoupím.......
Koupím.....
...........................



 

2 komentáře:

  1. Neboj.jedu v tom také. Letos prvně a hned na 3 svetry. Což je u me na další pětiletku; -)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se stále rozhoduji, zda ano či ne. Ale vzhledem k tomu, že cácorce jsem slíbila jarně/podzimní kabátek a z teplé vlny mám jen tmavomodrou alasku(kterou samozřejmně malá nechce) tak budu asi kupovat na kabátek novou vlnu. Sice mám toho v syslírně docela dost, ale na pletený svetro/kabát to prostě neni. Takže objednám najspíš vlnu na kabátek a přihodím i Kid Silk.
      Ach ta předsevzetí se tak lehce porušují.

      Vymazat