úterý 20. listopadu 2018

Ponožky a další projekty

Dneska toho bude trošku víc neb toho mám hodně rozpracováno.

Minulý týden jsem dokončila ponožky pro moji babičku. Velikost 36 se plete docela dobře.
Použila jsem Sportivo Cotton od Vlnapu - kupováno před lety v akci.

Další pár ponožek je pro manželovo babičku. Ty jsem dokončila včera večer.

Ty jsou ze Sportiva od Vlnapu.
Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky obě najednou.

Včera jsem také nahodila na zkušební vzorek - chtěla bych manželovi uplést svetr k Ježíšku. Tak snad ho stihnu. Necelých 6 týdnů do Vánoc - no nebude to žádná sranda, ale snad to dám.

No a pak jedno překvapení pro tu moji Rozárku. Již o tom mluví cca 14 dní a předtím vždy jednou za čas si na to vzpomněla. Tak jsem vytáhla dvě malá béžová klubíčka Merina od Vlnapu - v domnění, že to stačí. No nestačilo. Tak jsem našla ještě béžové klubíčko - myslím si, že je to Perleta od Vlnapu - a pokračuji. Takže béžové Merino jsem již spotřebovala. Zásoby nasysleného Merina se pomalu, ale jistě zmenšují.

No a včera večer jsem začala plnit pytlíky pro Adventní kalendář. Ne postupně podle datumu, ale tak jak mi přijdou pod ruku.

No a v neděli jsem vařila oběd podle receptu na blogu Pradobroty. V sobotu jsem nakupovala, ale mrkev jsem nekoupila, neb ji máme na zahradě. Takže ráno jsem vyrazila pro mrkev. No ale v -5C se mrkev těžko vyndavá. Ale nakonec se povedlo a já si přinesla toto.

Na záhonku ještě zbylo docela dost mrkve. Průběžně ji celou zimu vyndaváme. Jen to jde malinko hůře, když mrzne.



Žádné komentáře:

Okomentovat