pondělí 4. února 2019

Víkendový

Tento víkend byl opravdu povedený.
Původní plán byl - sobota jet na lyže a v neděli doma. Ale vše bylo jinak. Myšák v sobotu ráno rýmu a tak jsme na lyže nejeli. Nechtěla jsem, aby se moc utahal a odstonal to. Takže ráno jsem upekla bábovku.
 Litinová forma to je top. V jiné bábovku ani nepeču, protože jinou nemám.


 Takto vypadala bábovka cca hodinky po o.
Můj nový talíř - kupovaný v Karlových Varech. Je to prvorepublikový vzor. Takový talíř nebo spíš talíře měla moje prababička.
No a v neděli jsme chtěli jet do Prahy na výlet. No a jak myslíte, že to dopadlo. Byli jsem doma. Sněhová kalamita - takže místo do Prahy jsem jeli do... Né. Užili jsem si to i tak.
Já jsem 2x hrabala chodník. Prvně OK, pak jsem šli s dětmi na bobíky a jak silničáři hrabali silnici, tak nám všechen sníh nahrnuly na chodník. Škoda, že jsem to nevyfotila. Bylo to cca 20 cm vysoká hromada - co hromada, byly to mega hroudy. Takže než jsme šli bobovat, tak opět hrabání.
Zde děti bobovali - jedno ze dvou míst, kam se dá jít. Jinak u nás žádný kopec není. Další je až cca 3 km a to autem. No a to jsem nedali.
Další hrabání bylo po o. Hrabali jsem před vjezdy do zahrady, kde parkujeme auta. Krásně mi manžel ometl auto, vyhrabal vjezd, abych ráno mohla vyjet. No nevyjela  jsem. Přes noc napadalo dalších cca 10 cm. Nakonec mě vezl můj táta. Měla jsem výčitky, že se nikdy nenaučím jezdit na sněhu, že jsem hrozný posera. Pak mi manka řekla, že by mohli padat stromy. Ještě štěstí, že jsem nechala auto doma. U nás před firmou jsou stromy. No a min 5 parkovacích stání je mimo provoz - padlé větve a všude na větvích hormada sněhu. A to může ještě něco během dne spadnout. Takže jsem nakonec ráda, že auto zůstalo doma. Jen musím jet domů MHD.
Takže během odpoledního hrabání děti postavili sněhuláka - prvního letošního a největšího za poslední dva roky.
Poté mi děti připravili svačinu a nejenom mě.
Já jim za to k večeři upekla vdolky. Nestihla jsem vyfotit tu hromadu, zbylo jen toto.

No a poslední fotka je z večera. Takto to u nás večer vypadalo.
Nejraději bych byla doma s dětmi, ale musím být v práci. Z okna koukám na zasněžené stromy v parčíku, obloha je modrá bez mráčků a sluníčko svíti.

Žádné komentáře:

Okomentovat