úterý 5. března 2019

Pletené ponožky pro Rozárku

Tak jeden projekt hotový a na další jsem nahodila. Takže mám stále rozdělané tři projekty.
O víkendu jsem dopletla ponožky pro tu moji cácorku.
Jsou pletené mojí oblíbenou technikou na jedné kruhové jehlici od špičky. Návod najdete u mě na blogu. Velikost je již 37/38. Holka za chvilku bude mít nohy stejně velké jako já. A na to se prý těší. Konečně bude mít dražší boty, když je pak bude donášet maminka :-).
Ale zpět k ponožkám.
Pletla jsem z vlny, kterou jsem měla v syslírně již několik let. Kupovala jsem v akci 6 klubíček za 150Kč (3 různé barvy po dvou klubíčkách). Jo tehdy měl Vlnap dobré akce. Již jsem z této vlny upletla jeden šátek, dvoje dospělácké ponožky a patery dětské.
No a zbyla tato pidi klubíčka.
 Která jsem přidala do krabice na zbytkovky.
Mám tam 4 klubíčka Spotrivacotton a zbytek je Spotrivo.
Také jsem vzala dvě klubíčka červený melír - ta tam mám již několik let. Pletla jsem z nich ponožky pro cácorku a teď je má do postele Myšák. Sice jsou to dívčí barvy, ale na spaní mu stačí.
 Odpoledne jsem nahodila a
 večer měla upletenou špičku.
No ale na chvilku budu muset odložit a doplést velký projekt.

Také jsem přečetla jednu knížku - sice patří mezi knížky pro děti, ale chtěla jsem vědět, co ta moje cácorka čte. Pro 9 a více lete děti je docela zábavná. Je to příběh dívky, kterou ve škole šikanují spolužačky, matka má přehnané nároky a neustále jí předhazuje mladší sestru, která jde z jednoho kroužku do druhého. Tato dívka se spřátelí s bezdomovcem a jak to dopadne si můžou děti dočíst.
Je to tato knížka
Výsledek obrázku pro pan smraďoch 
Děti mají od tohoto autora ještě další knížky. Možná si je přečtu. 
Teď bych si ale ráda přečetla knížku 
Výsledek obrázku pro norozeniny paní láry fáry 
Tuto autorku mám velice ráda. Četla jsem od ní snad všechny její knížky. Kdysi mi moje babička koupila Paní Láryfáry a tak se docela ráda začtu i do pokračování.
První díl byl vtipný a vypráví krátké povídky o tom, jak Paní Láryfáry léčí dětské nemoci.
Děti mají doma CD Paní Láryfáry, vypráví Libuška Šafránková. Pouštím jim je večer, když jsou v postýlce a usínají. Tyto pohádky před spaním milují. 


Žádné komentáře:

Okomentovat