úterý 2. dubna 2019

Ponožky pro mamku

Ponožky jsou hotové. Jak už jsem psala, tak ponožky byly původně nahozené pro mou maličkost, ale pak mi přišly moc široké a tak jsem je upletla pro mamku. Jenže jsem zjistila, že tak široké nejsou, takže nahodím stejný počet ok, ale pro sebe. Naštěstí vlnu ještě v syslírně mám.


Takže ponožky budou a ne jenom jedny, ale dvoje, možná i troje - jedny dospělácké a snad vystačí i na dvoje holčičí. Uvidíme. Jedny jen tak pro cácorku a druhé pro Ježíška. Pro kterou holku ještě netuším. Mám dvě neteří a dvě neteřinky. Tak pro jednu z nich budou.

Již jsem nahodila na jehlice na další pár - pro mou maličkost.

Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou metodou - od špičky na jedné kruhové jehlici. Návod najdete u mě na blogu.

Vlna je Sportivo od Vlnapu a č.10141 - ještě ji mají v e-shopu. A teď používám jehlice č.2,5.

Žádné komentáře:

Okomentovat