čtvrtek 16. dubna 2020

Velikonoční ponožky

Druhý letošní pár ponožek dopleten.
Tyto jsou pro tu moji dceru.
Pletené jak jinak než na jedné kruhové jehlici obě najednou a hezky od špičky. Návod najdete u mě na blogu.
Vlna je ponožkovka značky Step kupovaná v létě 2018 v Rakousku - konkrétně v Aplách.
Konečně se dostalo na první klubíčko. Ještě mám klubíčka na jedny - kratší  pro mou maličkost.



 Až na rantel se vyvedly. Jen tam jsou rozdíly - nějak se jim nepovedl barevný přechod. Barvičky na obou ponožkách jsou stejné, neupředbíhají se, jako je to u českého Sportiva od Vlnapu. Tam  mi to vždy ujede. Nevím, jak to dělají, ale barevné přechody nejsou stejně dlouhé. Vždy mi to tam nesedí. Tady jak už jsem psala to sedí, až na ten rantel, ale ten není vidět.
Jinak cácorka má velikost 39/40.

Žádné komentáře:

Okomentovat