úterý 3. listopadu 2020

Další předělávka - raglánový svetr

 Budu přeplétat další svetry - tedy jeden už mám hotový. Jsem pomalá v publikování.

Tento příspěvek jsem začala psát na začátku října, ale nějak jsem ho nestihla včas publikovat.

Takže co budu předělávat nebo vlastně co už mám hotové.

Jako první na řadu přišel svetr pro dceru. 

Svetr jsem pletla v roce 2014. Tehdy to byla velikost 128/134. Ta by letos byla pro syna, ale na jaře jsem v syslírně objevila ještě jedno 200g klubíčko vlny Sport od Vlnapu a ještě jedno malé.

Říkala jsem si, že červený svetr pro kluka moc není a tak jsem svetr vypárala, vlnu vyprala a nahodila na svetr nový. Tentokrát ve velikosti XS/S.
No a ještě něco zbylo. Snad na návleky, či bezprstové rukavice. Uvidím co vytvořím.



Žádné komentáře:

Okomentovat