pátek 21. května 2021

Červený svetr

 Tak mám konečně dopleteno. Tento svetr jsem pletla víc jak 5 měsíců. Né, že by nebyl čas, ale nějak jsem se do něj nemohla zaplést.





Vlnu mi přinesl Ježíška.  Je to červená Brushed Alpaca Silk od Dropsu. A je to tento model č. 187-6.

No a nebyla bych to já, kdybych si ho neupravila k obrazu svému. Nahodila jsem na velikost S, ale tělo jsem upravila délkově na velikost L. I tak mám svetr tak akorát do pasu. Mám nějak delší trup. Rukávy jsem místo pletení zvlášť pletla od shora. Takže jsem si musela vše přepočítat.

S vlny se mi moc dobře nepletlo. Strašně moc jsem se na pletení těšila a nakonec.... Vlna je na jehlice č.5. Já bláhová si myslela, jak rychle svetr upletu, ale vlna je místy tenčí a tím pádem se mi pletlo hůře. 


Žádné komentáře:

Okomentovat