úterý 13. července 2021

Ještě se schovává ...

Tak další projekt je hotový. Je to jeden ze sedmi projektů, které jsem měla rozdělané na začátku června. Takže tři hotové a pět jich ještě zbývá a to jsem stihla ještě uplést červencové ponožky.

Tak který projekt to vlastně je?

Je to tajemný projekt, který se zatím schovává.


Bojí se, aby se neukázal dříve, než je nezbytně nutné.

Co zatím můžu prozradit?

Tentokrát je to po dlouhé době háčkovaný projekt. Původně byl pleteným pufem. 


V roce 2017 jsem měla období pletení pufů. V obývacím pokoji jsem měli celkem čtyři kousky, ale...
Nebylo tam moc místa a tak jsme jeden v roce 2019 nebo 2020 zlikvidovali. No a letos v zimně jsem zbylé tři vyprala a místo hnědého jsem do obýváku dala zelený. Vím, že již nikdy tam čtyři nadám. Takže co s hnědým pufem. Rozpárala jsem ho a vznikl tajemný projekt.

Letošní rok je ve znamení recyklace starých projketů a velké míry rozpracovanosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat