středa 9. února 2022

Čepice Care for Nature od Drops

 Jak jsem v prosinci psala budou čepice, tak na nich pomalu, ale jistě pracuji.

Mám hotové již tří. 

Jako první jsem upletla čepici pro syna, druhá na řadě byla dcera. I tu jsem stihla ještě loni. No a letos jsem čepici upletla pro mou maličkost. 


Čepice je pletená z vlny Sky a podle tohoto návodu. Pletla jsem největší dětskou velikost. Dámská mi byla moc velká. Pokud máte menší hlavu, tak vám největší dětská velikost bude sedět dobře. 

Čepice je i vyzkoušená a můžu říct, že něco tak úžasného jsem na hlavě dlouho neměla. Díky přeloženému lemu je neskutečně hřejivá a neprofoukne.

Ještě mám v plánu uplést jednu pro mou maličkost, dvě pro dceru a syn by si taky zasloužil ještě jednu. Na jeho jsem ale nekoupila vlnu a tak budu muset vylovit něco v syslírně. Jedno nebo dvě klubíčka na klučičí čepici se tam snad najdou.



2 komentáře:

  1. Čepice je moc hezká. Na podobnou se chystám, ale asi na ní dojde až na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také se chystám ještě na jednu či dvě pro sebe, ale jak píšete, tak nejspíš na ně dojde také až přes léto či na pozdim.

      Vymazat