pátek 16. září 2022

Zimní čepice Winter Smiles Hat

 Tak jako další prázdninový projekt byla zimní čepice pro mou maličkost.


Pleteno podle návodu ze stránek firmy Drops a je to tato čepice Winter Smile Hat

Pleteno na jehlicích č.3, vlnou Air a barvičku jsem zvolila č.5. Koupila jsem víc, tak možná bude i nákrčník.

Tuto čepici jsem začala plést na dovolené v Itálii, ale poté odložila. 

Dala jsem přednost vestě pro dceru a stále pletu svetr pro mou maličkost. Bohužel je pletený na jehlicích č. 3 a jde to pomalu. Nějak se musím nutit ho doplést. Nejraději bych začala plést jiné svetry, i když budou pletené také na jehlicích č.3. Prostě mě tento svetr nějak nechytl. A to ho pletu již podruhé. Prvně jsem ho pletla z jednoduché vlny, ale foukalo do něj. Našla jsme v syslírně ještě vlnu. Původní svetr jsme v zimně rozpárala a někdy v dubnu nahodila. Stále ještě není hotový. 


Žádné komentáře:

Okomentovat