pondělí 2. ledna 2023

Projekty roku 2022

Už se to u mě stalo tradicí, že na začátku nového roku bilancuji ten předešlý kreativní rok. Takže ani letos neudělám vyjímku. 

Již několikrát se mi tento systém osvědčil, když jsem něco hledala. 

Letos toho nebylo mnoho. Času na tvoření je rok od roku méně. Začala jsem více číst a tím pádem bylo méně času na tvoření. I tak jsme upletla pár hezkých kousků.

Leden


Svetr pro mou maličkost

Únor
čepice pro mou maličkost


Nákrčník pro mou maličkost



Červen
Svetr pro mou maličkost


Červenec

Čepice pro syna


Září

Vesta pro dceru


Zimní čepice pro mou maličkost



Říjen


Ponožky pro syna

Přepletla jsem si svetr

Čepice pro syna

 Prosinec

Svetr pro mou mališkost


No a to je vše, co jsem v roce 2022 vytvořila. 

Už teď mám na jehlicích dva rozpracované projetky z loňskoho roku a v hlavě spoustu nových nápadů. Ráda bych se opět pustila do pletení ponožek. Sice jich mám stále dost, ale několik párů se mi prodřelo na patách a tak bych ráda staré rozpárala a přepletla na nové. 


Žádné komentáře:

Okomentovat