pondělí 3. června 2013

Kalhoty a sukýnka pro moji Rozárku

Jelikož ještě pořád nenaslalo léto a teploty se drží kolem 12C budu muset dodělat kalhoty pro moji Rozárku. Je to můj druhý pokus o ušití kalhot. Jsou už nějkou dobu hotové, jenom jim chybí v pase guma. Tu jsem ještě nekoupila, protože v době, kdy jsem kalhoty došila byli vysloveně letní teploty. No ale teď je budeme potřebovat. V krámech totiž už teplejší věci nahradilo letní oblečení.
Kalhoty jsem ušila s fleesové deky z Ikei. Stála myslím kolem 30 Kč. No a na ty moje šicí pokusy docela dobře stačí. Ještě musím vychytat střih a pak koupím nějaký lepší flees s obrázky a ušiju další. Nějak se mi nedaří tepláčky z tohoto materiálu sehnat.


Sukně je taktéž materiál z Ikei. Mylím, že to byl nějaký závěs. Materiál nic moc. No ale na sukýnka na lítačku doma je supr.

Žádné komentáře:

Okomentovat