pátek 7. června 2013

Pokus o spací pytel

Zjistila jsem, že se mi prcek už do spacího pytle nevejde. Kupovali jsem ho v Ikee - ten nejveští. Měl ho skoro rok. Nový se mi už kupovat nechce, protože ho doma už nepoužíváme. Jedem ale na chalupu a tam není takové teplo jako doma a prcek se odkopává. Tak jsem si včera dopoledne řekla, že malému zkusím ušít jiný. Měla jsem doma ještě jednu deku z Ikei. V galanterce, která má sortiment jak před 20 lety, jsem koupila zip. Nebyl to ten co jsem potřebovala, ale jiný neměli a jet jinam, tak tna to jsem neměla zase čas. No holt musí se dělat z toho, co je po ruce. A vznikl tento pytel.

Krásný víkend plný slunce

2 komentáře:

  1. Pokus na jedničku:-))
    Galanterku, která má sortiment jak před 20 lety, máme taky ... a jedinou na celé město:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,
      tak už je i vyzkoušený. Dlouhý je dost, akorát jsem ho stříhla nahoře trochu užší, ale naštěstí povolil.
      Malej v pytli spinkal celou noc jako andílek.

      Vymazat