středa 29. ledna 2014

Henna

Miluji hennu, miluji hennování.
Už asi 8 let si dávám na vlasy hennu.
Je to přírodní barva, nepoškozuje vlasy a moje vlasy krásně na tónuje.
Nejraději hennuji od podzimu do jara.
Přes léto moc né.
Miluji její vůni po suchém senu.
Miluji jak mi krásně obarví vlasy - podle typu henny mám vlasy na sluníčku od zrzavé po mahagonovou.
Začínala jsem touto z DM a vyzkoušela řadu značek.
Od čisté egyptské henny až po henny s přídavkem bylin.
Teď jsem se  zase vrátila k henně koupené v DM.
No a jak jsem se vlastně k hennování dostala?
Když mi bylo 16 let, tak mi holička udělala první trvalou,
poté jsem si jí ještě párkrát dala.
Mezitím jsem občas vlasy obarvila barvou koupenou v drogerii.
Chtěla jsem jiný odstín, ale vždy mi chytla barva skoro černá.
No a tak když mi bylo asi tak 22 let jsem u svoji kadeřnice viděla její dceru.
Měla barvu tón v tónu - měla tmavší hnědé vlasy s v nich proužky světle hnědé.
Strašně se mi to líbilo - mám podobnou barvu vlasů.
Kadeřnice mi udělala trvalou a domluvily jsme se na barvě.
Jenže když jsem asi za 6 týdnů šla na barvu, tak jsem netušila jak blbě to dopadne.
Kadeřnice mi spálila vlasy.
Začali  mi postupně padat asi 14 dní po její návštěvě.
Skončilo to tak, že jsem měla kouty a hodně zničené vlasy.
Volala jsem jí, ale ta neměla čas a objednala mě za měsíc.
No tak jsem nečekala - to bych už na hlavě neměla nic.
Kamarádka mi přenechala svůj termín u  své  kadeřnice.
Přišla jsem za 5min.dvanáct.
Kadeřnice mi zachránila  vlasy a ostříhala na krátko - do té doby jsem nosila delší mikádo.
No a od té doby jsem chodila jenom tam.
No a tahle kadeřnice mi později odmítla dát trvalou i barvu.
Max. mě udělala lehké melíry bez odbarvení.
To se mě líbilo, ale po čase jsem chtěla něco jiného.
No a na jenom blogu jsem objevila kouzlo henny.
No a od té doby hennuji a jsem z barvou svých vlasů max. spokojená.
Ony totiž nejsou nikdy stejné.
Pokaždé májí jinou barvu na sluníčku.
Záleží na kvalitě henny a také době působení.
Ta se pohybuje od 1 hod až klidně po 12 hod.
Já osobně to vydržím max. 5 hodin a to je rekord.

Krásný zbytek dne.
A snad se mi tento týden podaří vlasy obarvit, když už jsem si koupila barvu.
PS: tak jsem to stihla. Měla jsem ji skoro 5 hodin. Uvidím ráno jaký bude výsledek.
Krásnou noc

3 komentáře:

  1. O henně jsem kdysi také přemýšlela, ale nikdy jsem nenašla odvahu. Moje vlasy mají takovou zvláštní barvu, jak jednou kamarádka prohlásila: popelavou. Chtěla bych ji mít jen lehce přibarvenou-přirozenou. Chodím ke kadeřnici, ale pořád to nějak není ono. Poradila bys mi nějaký odstín, abych nebyla tmavá ani vyloženě zrzavá? Jestli to s touto barvou jde?Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš chemicky barvené vlasy, tak na krabičce je psáno,že se má počkat 4 týdny, jinak by mohli vlasy zezelenat. Pokud použiješ hennu, tak chemická barva na ně nebude chytat - to mám od moji holičky. Musí se nechat odrůst.
      Mě třeba teď mahagonová chytla do tmava - takže mám takvé tmavohnědé vlasy - na sluníčku budou mít asi jinou barvu, ale sluníčko se nechce ukázat.
      Teď jsem tak 4 roky používala stříděvě francouzskou hennu - měděnou nebo pravou egypskou, ale došli a DM bylo nejblíž.
      Mrkni na tyto stránky, je tam toho spousta jak na hennu
      http://dlouhevlasy.cz/top-tema/top-tema-henna-a-hennovani.html
      tady je dokaz na diskuze
      http://dlouhevlasy.cz/vysledky-vyhledavani-se-zobrazi-na-teto-strance.html?cx=016811773828299002904%3Ato8osxos60q&cof=FORID%3A9&ie=UTF-8&q=henna&siteurl=dlouhevlasy.cz%2Fphpbb%2F&ref=dlouhevlasy.cz%2Ftop-tema%2Ftop-tema-henna-a-hennovani.html&ss=2531j1965709j9&siteurl=dlouhevlasy.cz%2Fphpbb%2F
      Měj se T.

      Vymazat